Tichnun 4 all

אסטרטגיית השקעה – כיצד והיכן להשקיע את הכסף

כיום, אוכלוסיית אוקראינה ורוסיה מנוסה יותר גל של המשבר הכלכלי, יותר מתריסר הונאות. אנשים במשך 15 שנים לא לצאת מההלם של קריסת MMM. מה זה אומר? פתק קטן. האיש פעם שרף עם ברזל מלובן את שארית חייו שלו לא יהיה אכפת אפילו בקור לפני יד לגעת בו. אז קבענו כי אנו עושים זאת לכל החיים. אבל יש עוד פתרון אתם שואלים? כן! פתרון נוסף הוא – לדוגמה אתה יכול להסתכל על ברזל את התקע – בין אם היא מופעלת? אם התקע כלל – כלומר, ברזל צפויים להיות חמים.

אפשרות נוספת – אתה יכול לראות היכן ברזל – אם הוא על קרש גיהוץ – ב ברוב המקרים הוא חם, אם על מדף בתוך קופסה – קר. מה אני עושה? נושא שונה לחלוטין! אבל כל האמור לעיל, אמר שרלוונטי לנושא ההשקעה. פעם שרפו אנשים על הונאות MMM או אחרים כבר ממש לירוק על הברזל הקר, ולפעמים בכלל לא לקחת את זה ביד. ואל תהיה כל כך גיחוך! אתה גם לעשות זאת! אם אנו מפרשים את דבריו בהקשר של השקעה, אנו יכולים להסיק את המסקנות המתאימות. מה היה חסוך זמן יקר שלך, אתאר את הרעיונות שלהם, ואם זה יהיה, תוכל להוסיף, כי אין לי. להציע בכל זאת לקחת ברזל בידיו – כי neglazhenym מתקלקלים ומכוער. תמליל: להציע בכל זאת להשקיע – כי אם הכסף בכיס שלך, הם בערכו בכל דקה – האינפלציה לא ישן), אשר היה לקבוע אם ברזל הוא חם הוא לא בהכרח לגעת בה, שלא לדבר על ירקו עליו. אתה יכול להסתכל התקע – ב שקע או לא.

תמליל: אם אסף להשקיע, לא בהכרח על כל הצעה לפטור וירק – לאסוף כל מידע אפשרי, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע ולאחר מכן כדי לגבש דעה על הפרויקט. כי לעתים קרובות אין להשתמש ברזל, עליך יש לי הרבה בגדים ומלטף אותה פעם בשבוע, או לא ללוש אותו. תמליל: השקעה יעיל הוא לא בהכרח כל יום לשקול את הפרויקטים השונים – צורך לקבוע את הפחות מסוכן הרווחי ביותר להשקיע ולחיות על הריבית. הרמז היחיד שיש פרויקטים כאלה צריך להיות 2-3 לפחות פיזור ההשקעה (הקצאת על פרויקטים שונים) עושה את ההסתברות מינימום של אובדן. כדי להקטין את הסיכוי של כוויות בידיו, להיות מופץ על גיהוץ הזמן. לדוגמה יכול להיות מגוהץ ג'ינס פעם בחודש וחולצה – פעם תמליל השבוע: היכן להשקיע את הכסף שלך, זה תלוי בך, אבל מה ביחס לחלק את הביצים בסל – זה הכי חשוב. הכל תלוי בהכנסות שלך בגיל ומטרות. אבל התבנית הבסיסית היא כדלקמן – 50% של השקעות כל צריכים להיות מושקעים בקרנות שמרני עם סיכון מינימלי הכנסה מינימלית. 30% להשקיע בקרנות עם תשואה סיכון ממוצע. ו 20% על הצורך להשקיע בקרנות אגרסיבי לטובת אפשרי ההכנסות. זוהי נוסחה זו קובעת את העתיד שלך כמשקיע יעיל, חי על הריבית. אני חושב השוואות אלה יהיה מספיק כדי להבין את המשמעות הכללית של הביטוי, כמו גם היכן להשקיע את הכסף שלך. ועכשיו, לבהירות לייצג את אסטרטגיית ההשקעה. האגם העליון – הוא הסכום שאתה יכול לבחור עבור עתידך. האגם למטה – זה קרנות מילואים, שבו אתה חייב לספק את עצמך במקרה של אובדן עבודה או מקור ההכנסה העיקרי של. זה צריך להיות מספיק בשביל 3-6 חודשים של החיים שלך. האגם הבא הוא אגם בהכנסות השקעה שמרנית. עבור חלק זה עשוי להיות בנקים (אם כי באופן אישי אני לא חושב שהבנקים אמצעי לקבל דיבידנדים, אפילו מינימלי – זוכר איך בנקים רבים פשטו את הרגל, אני מצטער על טאוטולוגיה), קרנות אינדקס, וכו ' זה צריך להיות 50% מההשקעה שלך. האגם הלפני אחרון הוא ממוצע ההשקעה על ידי סיכון ממוצע ההכנסה הממוצעת. Devlani החברה שייכים לקבוצה זו. גם קרנות OFBU הדדית. השקעות צריך להיות סביב 30% מכלל ההשקעות האפשר. לבסוף, פרויקטים האגרסיבי ביותר להסביר 20% של כל פוטנציאל ההשקעות. זו עשויה להיות השקעה טובה עם השפעה הניסוי, ביטחון גבולות WebMoney, HYIP וכדומה. בכל מקרה צריך להיות מוח בריא הפרשנות של כל המידע הזמין. מה אתה חושב כמה אנשים יודעים כי כתבתי לך? וכמה אלה? אני מציע לך להשתמש במידע לעיל.

Info & Utils

Published in יום חמישי, דצמבר 10th, 2015, at 19:11, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2015. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.