Tichnun 4 all

דוגמא קורות חיים מטרות: קריאה, לא להעתיק

מטרת קורות החיים היא בדרך כלל משהו שאנשים הנסיעות. תחת שקט אתגר דף ריק, רוב האנשים ב- Google עבור emuestra של מטרות קורות חיים". הם ממתינים כדי לסייע לך. כנראה שלא. אני אומר את זה כי זה מראה המטרות של קורות חיים, בתדירות דגימה קורות חיים, או האותיות של מצגת הדוגמה, או כל דבר אחר של המדגם. הם דוגמאות. הם לא בדיוק מה שאתה צריך. הם אישור לדור של רעיונות, אני מניח, אבל הם באים עם פיתוי.

זכור העניין של תפוח עדן? ובכן, הנחש הצעה אטרקטיבית, וסחף את החיסרון תחת השטיח. אדם וחווה מרץ. נראה לי גם במועד זה. הפיתוי כדי לחדש את מטרות דוגמת הוא להעתיק אותם. האם אתה כבר יודע, להעתיק ולהדביק? כי הוא לא בהכרח רע, אבל לעתים קרובות עצלן.

אף אחד לא יידע לעולם נכון? אולי, אולי לא. אולי אף אחד לא אמר לך לפני בדיוק בדרך זו, אבל אתה צריך לשמוע אותו. את קורות החיים שלך צריך להיות כל שלך. אוקי כדי לקבל רעיונות של הדגימות, אבל זה נבון להעתיק אותם. הדרך שלי המתארת את זה לאנשים הוא כי את קורות החיים שלך יש לדבר כמוך. בכל האמצעים, לשים את הרגל הכי טוב שלך קדימה. תוכנית לימודים לא אמור להיות השיחה. הוא אמור להיות מקצועי. זה יהיה לפחות קצת יותר מלוטשת יותר חדר האוכל שיחה טיפוסית. אבל אם לא להשתמש ב- word "הגה" בדיבור רגיל, לא ניתן להגדיר את החלק העליון של הראש שלו, כנראה לא רוצה אותו בתוכנית הלימודים שלהם. כנ ל מטרות קורות חיים לדוגמה. אם אתה מעתיק ומדביק יעד קורות חיים לדוגמה (ניסיון בעבודה, מיומנויות או משהו), ודא לפחות כי אתה יודע מה המשמעות של כל המילים. אולי לשנות את הסדר של נקודות יש. להחליף את המילים כי אני לא יודע עבור אחרים טובים לא פחות לעשות. ללמוד לאהוב את מילון מילים נרדפות (אבל אל תלכי על ידי מילים מוזר). במילים אחרות, את המטרה שלך. זכור, קורות חיים שלך צריך להיות מוכר, לא אדם בדיקות המיתי של הביצועים שלהם בחיים האמיתיים לעשות יעיל. לא נפגעת עם הכשל. (c) 2005 זכויות יוצרים על-ידי רועי מילר מאמר מאת רוי מילר, היוצר של מהיר, חיפוש עבודה מוצלח הוא שיותר מאשר רק מטרות דוגמת העתק של קורות חיים. עבור כאן כדי למצוא טכניקה פשוטה עבור ניתוח כל המטרה קורות חיים לדוגמה מקל הוא מקוון: עם דברים טובים. אם אתה אוהב מאמר זה, להיות בטוח להירשם לניוזלטר לשבוע של רועי חינם. במאמר זה ניתן לשחזר לשימוש בידיעונים באתרי אינטרנט ובלבד תיבת מידע זה נשמר ללא שינוי. שלח הודעה על הכוונה לפרסם להערכה אך אינם נדרשים:

Info & Utils

Published in שבת, ינואר 23rd, 2016, at 19:41, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2016. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.