Tichnun 4 all

המוצר של חברת MLM שלך

בוא נלך עם הנקודה החשובה השנייה. המוצר או השירות אשר מפיצה החברה שלך, שאותו תבצע עם רישיון להסמיך אנשים אחרים יוכלו לרכוש אותם. ר ממני. המוצר צריך ביסודה שלוש תכונות: 1. חדשניים בשוק. 2. עם איכות מעולה לספק תוצאות נהדרות. 3.

מתכלים. יהיה צורך להפוך את צריכת חוזרות של אותו. 1 חדש בשוק: אם יש לו מספיק שנים בשוק, המוצר לא פוגע (האנשים שאנחנו אוהבים הנוכחי, מה מפתיע אותנו, משהו חדש), יהיה הרבה יותר קשה להיכנס לשוק, מאז מפיצים רבים של המוצר ושל הצרכנים מוקפים על ידי אלה. המוצר חייב להיות מהפכנית באזור שלו. כדי לספק תחושות חדשות לצרכן, אתן לך משהו זה לא חווה בעבר עם מוצרים אחרים. 2. אשר יש באיכות טובה מאוד: בדרך כלל בנקודה זו לא תמצא בעיות מכירות ישירות או MLM. כל החברות להפיץ על ידי שיטות אלה המוצרים או השירותים שלך לבחור זה בעיקרון דרך לבצע פרסום וקידום המותג שלך דרך \"מפה לאוזן\".

אדם ידבר עוד מוצר וזה בתורו מדבר אחר, ועוד. לכן לשמור ההון פרסום, מאז השותפים שלהם לספק שזאת. הוצאות אלה חשוב כי זה מניח את כל החברה המעוניינים תוצאות טובות. תשקיע את זה בשיפור מוצריה, לפתח טכנולוגיות חדשות כדי לשפר אותם וקבלת התוצאה ברוב המכריע של המקרים הוא מוצר מאוד, איכות טובה מאוד עם תוצאות מצוינות עבור הצרכן הסופי. 3. מוצרים או שירותים אספקה: חשוב מאוד זה המוצר או השירות עליך לקנות לפחות פעם בחודש. כי האדם לקחת את זה או ליהנות ממנו, לצרוך את זה, צריך לחזור על הרכישה החודש הבא. בדרך זו שתוכל לדעת שחוזרות על-ידי כל חודש יהיה לך של הצריכה.

Info & Utils

Published in יום רביעי, אוגוסט 3rd, 2016, at 3:42, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2016. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.