Tichnun 4 all

כיצד להסיר את העיגולים השחורים מתחת לעיניים

שינוי צבע של העור מתחת לעיניים משפיע כמעט כולם בזמן זה או אחר. עבור חלק מאיתנו, אולם, אלה "עיגולים שחורים" הם מטרד כמעט קבוע. למרות תנאים אלה הם לפעמים תסמין של מחלות אחרות, הסיבה הרגילה היא אלרגיות, עייפות, או, למרבה הצער, ירושה. לא משנה מהי המטרה, אתה יכול להפחית את המראה של, ו, במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה באפשרותך להיפטר מהם לחלוטין. השתמש רצועות דקיקות של פרוסות תפוח אדמה. זו דרך מאוד פופולרי, כמו גם קל לרפא שקיות כדי לזהות אלרגנים. אלרגיות עשוי להיות הגורם הנפוץ ביותר של שינוי צבע העור מתחת לעיניים.

אם האלרגיה הם שורש הבעיה שלך, רק עם מתייחסים אליהם או לחסל את האלרגן (קרי, כי מה אתה אלרגי). בעיות עם אלרגיות עונתיות, כגון חציר לעתים קרובות חום ניתן לטפל ביעילות עם מרשם, תרופות מרשם. דעה מלומדת. עבור מאלרגיות אחרות דרך הפעולה הטובה ביותר היא בדרך כלל ההתחמקות. אם אפל שלך במעגלים או הנפיחות היא קבועה, ייתכן אלרגיה למזון מבלי שיבחינו או אלרגיה לחומר כימי בבית או במקום העבודה. לדבר עם רופא עור כדי לקבוע מה אולי את אלרגית. אנשים עם אלרגיות גם נוטים יותר להיות חסר B6, חומצה פולית, ויטמין B12 במקרים מסויימים. לקחת מולטי ויטמין, אם כי כבר לא, יכול לעזור עם אלרגיות שלך, כמו גם חוגים נפוץ לאלרגיה שחור. היא גורמת עיגולים שחורים שזה גלוטן.

זה בעיקר אלרגיה לקמח חיטה. חמור יותר, אתה יכול להיות מחלת צליאק. כדי לבדוק מחלת צליאק, ניתן להשיג אותם ניתוח של דם על ידי הרפואי שלו. חשוב לזכור, עם זאת, כי אתם עלולים להיות אלרגיים לגלוטן, ואין צליאק. מספיק לישון כל לילה. זה לא לגמרי ברור למה התוצאות. חלומות לא הולם עיגולים שחורים מתחת לעיניים, אבל יש לנו לעבור ראית כל או על עצמנו או על מישהו אנחנו מכירים. מצד אחד, חוסר שינה נוטה לגרום זה העור הוא יותר ברור (אשר יגבירו את המראה של החושך מתחת לעיניים), מופחתת זרימת הדם. הוא גם מאמין כי מעט מאוד זמן השינה היא מטרה בפני עצמה. לקבוע את כמות חלום שאתה צריך (בדרך כלל 7-9 שעות בלילה, אך משתנה באנשים שונים) ולטפל לקבל את הסכום הזה בסדירות במהלך מספר שבועות כדי לראות אם זה עוזר. זכור כי אלכוהול וסמים יכול להשפיע לרעה משפיעה על איכות השינה שלך, להימנע ממוצרים אלה או להשתמש במשורה לקבלת התוצאות הטובות ביותר. חוסר שינה, יחד עם ויטמין עניים הקליטה גם נוטה להפחית את תפקוד בלוטת יותרת הכליה. יש הרבה פחות הפונקציה האדרנל B6 פחות נוטים לספוג, פחות B6 לקלוט, פחות העבודה שלך, בלוטות יותרת הכליה, למרבה הצער, הופך למעגל קסמים. לישון, ויטמינים רגילים לאלו שצריכים אותם, וכל הכבוד סידן / מגנזיום תמיכה בצורה של חלב או משחזר תוספת מינרלים טוב תפקוד בלוטת יותרת הכליה. אז אם אתה רוצה לפרוץ מחזור ושחור עיגולים מתחת לעיניים שלו, צריך להפחית את הלחץ, לישון יותר ולקחת ויטמינים ומינרלים מתאימים כדי לתמוך תפקוד בלוטת יותרת הכליה באופן כללי. מחבר קרוב: Tuimagenpersonal מציע הצעות ערך מרווחים על להיות מאפרת מקצועית. בנוסף הספר הוא גם מדריך ולהציע איזה מוצרים או מאמרים שלך עיגולים כהים. אנו מוודאים זה לא רק נראה יפה, אבל גם בריא. לראות, לבדוק ולמצוא את הסגנון המושלם בשבילך. הרשימה כוללת קורסים, עיגולים כהים, איפור, איפור מינרלי, טיפים, טריקים, ולבקר רעיונות נוספים:.

Info & Utils

Published in יום שני, אוגוסט 22nd, 2016, at 2:33, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2016. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.