Tichnun 4 all

כיצד ליצור 2010 מרהיב

מראש, תכנון נכון מונע ביצועים ירודים. בבמאמר בשבוע זה מלמד כיצד לתכנן ליצירת 2010 מרהיב. אך לפני אני שואל אותך שתי שאלות: האם אתה מוכן 2010 מרהיב? האם אתה מוכן לעשות 2010 השנה הטובה ביותר של החיים שלך? בשנה שבה ביצוע המטרות שלך למציאות. אם התשובה שלך היא כן, לאחר מכן תמשיכו לקרוא… מאמר זה חשוב מאוד מכיוון פונטה לחשוב, איזה יום אתה חושב כי רוב האנשים להפוך את המטרות שלהם והחלטות לשנה החדשה? בדיוק, בליל ה-31 בדצמבר, ובראש השנה ערב, והם לעשות זאת בחום של כמה משקאות.

אני רוצה לספר לך כי זה לא עוזר! הוא אומר את המשפט, אם לא תצליח בתכנון, מתכננים על כשל. במאמר זה אתן את המידע שאתה צריך לתכנן עבור 2010 אולי שנה. כי אני רוצה אתה קדימה במשחק, ואני רוצה כבר להתחיל תכנון עבור 2010! דצמבר הוא חודש של הערכה, תכנון. חודש דצמבר היא לנתח ולהעריך כל דבר מה נעשה היטב, מה השתבש בשנת 2009. זה חשוב מאוד כי רוב האנשים מעולם לא להעריך את התוצאות שלהם ולעבור דרך החיים כמו רובוטים, עושה כל יום את אותו הדבר, מצפה תוצאות שונות. ההגדרה של אי שפיות היא: כל יום לעשות את אותו הדבר ומצפים תוצאות שונות. לאחר מכן, יש תוצאות שונות ב- 2010 יש לך לעשות דברים שונים. מדוע להעריך לפני prepaying.

אתה יודע מה ההבדל בין אנשים מצליחים אנשים בינוני? ההבדל הוא כי אנשים מוצלח אתה מוכן לעשות את הדברים אלה אנשים עניים לא מוכן לעשות. והוא אחד הדברים האלה כדי לתכנן. לאחר מכן, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא רשימה של כל הדברים כי אם עבד לך רשימה אחרת עם כל הדברים לא עובד לך בשנת 2009. בשנת 2010 המלצה שלי ממשיך לעשות הכל כך יעבוד וזה בטוח לעשות את כל מה לא עשית. ברור! שנית, כתוב את המטרות שלך. לקבל רשימה של כל המטרות שלך, שלך המטרות האישיות, במטרות משפחה, במטרות רוחנית, יעדי הקריירה שלך, המטרות שלך כסף עבור 2010. כי אני מאמין כי לנו להצליח בשנת 2010 החיים שלנו צריכים להיות באיזון אישי, המשפחה, רוחניים ועסקיים. לאחר מכן לכתוב את כל המטרות שלך עם עיפרון ונייר. אסביר מדוע: בפברואר 2003 עיתון אמריקאי ארה ב הציגה מאמר על ההחלטות לשנה החדשה. בשנה הקודמת, העיתון היה להתראיין מאות אנשים אודות שלהם של המטרות שלהם ורזולוציות שלהם של השנה החדשה, הם חילק את המרואיין בשתי קבוצות: הקבוצה של מי לשים את המטרות שלך הכתיבה, הקבוצה לא כתבה את המטרות שלהם, אשר חשבו רק בהם. שנה מאוחר יותר, אלה היו התוצאות: הקבוצה של אנשים מי ביצע החלטות, אך כי לא לכתוב אותם, רק 4% של אנשים אלה עשה כמה שינויים. אבל, למרבה ההפתעה, 46% בקבוצה של אנשים שכתב את המטרות שלהם, כן הצליח להם. A ההבדל של 42%, פשוט על-ידי העובדה הפשוטה של מקבל את המטרות בכתב. זו הסיבה מדוע אני מבקשת ממך לכתוב את מטרותיך. משהו קסום קורה כאשר אתה לוקח את הזמן לכתוב את מטרותיך אם מלווה אותם עם תוכנית ואם שתנקוט בפעולה כל יום, אתה עומד לצבור תאוצה. לאחר תנצח את המומנטום מישהו הולך להיות מסוגל להפסיק אתה תהיה כמעט בלתי ניתן לעצירה, הופכים לחלק קבוצה נבחרת של אנשים, כי 3% מהאוכלוסייה בעולם שיש לו מטרות ברורות שלו, בכתב, כי יש תוכנית מבצע פעולה בכל יום כדי להפוך את מטרותיך למציאות. שלישית, אתה צריך לכתוב את התוכנית שלך. כתוב צעד אחר צעד כל מה שאתה צריך לעשות כדי להשיג את המטרות שלך. כדי שתוכל להשיג את מטרותיך בשנת 2010 אתה צריך לדעת בדיוק מה אתה רוצה, יש ברשותך תוכנית כדי להשיג זאת יש לך לנקוט פעולה בכל יום ולהיות מוכן לעשות את מה שאתה צריך לעשות כדי לעשות את זה כל כך קל, זה פשוט. זהו מה מפריד בין אנשים מצליחים מ הבינוני. אנשים מצליחים מוכנים לעשות במה שיש להם לעשות כדי להשיג את המטרות שלהם, גם אם הם רוצים או לא. לאחר מכן, את המחויבות שלכם היא לסיים את התוכנית שלך וזה לא משנה כי לא מושלם. אבל הדבר החשוב ביותר הוא להסתיים לפני 31 בדצמבר. ברור! יש לי את המחויבות שלכם? העבר במהירות ההוראות! במאמר הבא אני נותן לך רעיונות נוספים ליצירת 2010 מרהיב. מטרות, אסטרטגיה, פעולה! הקטור גונזלס מרצה, סופר ו מאמן

Info & Utils

Published in יום רביעי, אוגוסט 3rd, 2016, at 18:56, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2016. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.