Tichnun 4 all

לחסוך עלויות עם תוכנה מבוזרים הדפסת מסמך

מסמכים, בין אם הם נייר או אלקטרונית, להמשיך להיות חיבור ישיר של העסק, בין אזורים אחרים של חיי היומיום. הם האמצעים הבסיסיים של תקשורת בין חברות ולקוחות, התפתחותו קשורה לפיכך התקדמות הטכנולוגיה של תוכנת תיעודי תומכת בתהליכים עסקיים. גישה אל נתונים מסוימים, כמו גם הדור הבא (באמצעות סוגים שונים של פלט זמין בשוק) הם שני צרכים מחזור תיעודי אליו טכנולוגיית תוכנה תיעודי העניק פתרון אופטימלי. לעניות דעתי צחי מלאך יכול לקבוע . אכן, הכנת מסמכים של איכות מעולה במהירות רבה, עם עלויות מופחתות יותר ויותר איפשר באזור של מערכות ההדפסה. דרישות אלה הגיעו בעיקר חברות ברשת נרחבת של משרדים, משלחות או ענפים, כמו לדוגמה הוא במקרה של היקף בנקאות או ביטוח, שכן הם חייבים להיות בעלי מערכת הדפסה נפרד בסביבות עם מדפסות מבוזרות כדי לכסות את כל הדרישות העסקיות, במיוחד הדור ואת מבוזרים בהדפסת מסמכים בזמן אמת. כלי פשוט ללקוח לסוג זה של התוכנה תיעודי, מבוזרים חברת ההדפסה הוא הליך פשוט, אך גם באופן מהותי תלויים הטכנולוגיים תשתית זמינה. באופן כללי, קיימות שתי אפשרויות.

הראשון הוא כי יש שרת יחיד הספק כדי לקבל בקשות ממשתמשים, שבו הנתונים תבניות מעוצבות בעבר מיזוג כדי ולאחר מכן להסיג מסמך למשתמש שביצע את הבקשה בסביבה מאובטחת לחלוטין. האפשרות השנייה היא להתקין שרת בכל משרדי הרשת, שבו הם נוצרים, מבוזרות, הדפסת מסמכים. בשתי האפשרויות, אפשרי גם להפקיד המסמכים שלך בסניפים שונים עם ביטחון מלא ואבטחה הסודיות קיים בכל עת של התהליך. במובן זה, שירות ייעוץ המוצעים על ידי מספר חברות אספקת תוכנה טכנולוגיה של המסמך, בפרט של מבוזרים בהדפסת מסמכים חיוניים כדי לתת מענה אופטימלי לצרכים של הלקוחות. פרוייקט באופן משולב כראוי יהיה, ללא ספק, סיפוק רב המשתמשים, הצוות האחראי על תמיכה ותחזוקה שלו. לכן, קודם מחקר ממצה הצרכים של לקוח החברה, הצעה יותר תקציב פרוייקט כדי למדוד בשיטות שונות של התפלגות של מסמכים כגון כמו לדוגמה, מרכזי הדפסה, את מבוזרים או היברידי; או לשלוח בדואר אלקטרוני, פקס או דרך האינטרנט, בזמן אמת. יתרונות תפעולי, היישום של סוג זה של התוכנה תיעודי מאפשרת הייצור של נפח גבוה של רשמים, היצירה של מסמכים בהמשלחות והופכת גם ' מפזר ' של מידע על-ידי אינטרנט ואינטרא -נט, הפעלת חברות להשתמש בכלי יחיד עבור כל תהליך תיעודי שלך.

מבוזרים בהדפסת מסמכים יש יתרון תפעולי רב כגון אוטומציה והישירות בהפצה של מסמכים באיכות גבוהה עם שיפור כתוצאה מלחץ התקשורת בין משרדים שונים; חיסכון בזמן ובכסף עקב המיטוב של תהליכי תיעודי; וכן שיפור התמונה חברה אשר צפוי החברה, המאפשר ללא ספק המיקום בדרוג של החשובים ביותר בתוך המגזר שלהם. מודולרית וגמישה Existensoluciones של תוכנת תיעודי בשוק שבו יש למקם עצמם כמו בחינת ביצועים ללא עוררין להדפסה מבוזרות בתחום בנקאות או ביטוח. במוצרים אלה 'הדפסה Office מרחוק' ', זה אפשרי ליצור ולהפיץ מסמכים של דרישה נמוכה עסקים באמצעות האינטרנט והאינטרא-נט ברשומה זמן. א. ביולי Olivares נשיא ומייסד של ניהול מסמכים DocPath תוכנה:

Info & Utils

Published in יום שישי, יולי 17th, 2020, at 20:11, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2020. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.