Tichnun 4 all

מה מתאים ל אנשי עסקים ופיננסים

עם המשבר להגיח הרצון העצום של הסבה רבים מנהלים עסקים, מנהלים פיננסיים. הדבר מצביע על העלייה של הרשמת קורסים הראשי של ניהול עסקי ומאכלים דומים באירופה. כאילו הם מקובלים והם לא היו מוכנים. אבל זה קצר לא תיפול. יש עדיין לראות אותם להכיר יזמית, ובתחושת כלכלי ומפתח חוסר אחריות גורם ביצירת המשבר, מלבד חמדנות מגונה גלש ולשחק עבירה. ב ספרד, תשלומים אחרים של אירופה הישנה, מתרגם המשבר האבטלה. ואחריו רווח, מחלקה עסקי ופיננסי בקשות ממשלות flexibilisation בשוק העבודה כהתשובה הטובה ביותר כדי האבטלה.

אנו חוששים יבשות אחרות הוא נושם כמו. הגמישות היא לשון נקייה הישן של עסקים בשאיפה: להניח, להקפיא שכר אחרים checkouts חברתית. כדי להילחם האבטלה, להרוס את התעסוקה. האמת היא כי יש כבר פושעת מגזרים רחבים של העסקים הגלובלי, ובתחושת העולם הפיננסי, חוסר בכשלונות. חוסר אחריות חמורה יותר.

מנהלים אלה של המבטחת AIG חוגגים להציל המגלגל את החברה עם כסף הפדרלית מסוף שבוע כל הרכבת סאני מקליפורניה מאוד במלון מפואר זה עולה מאות אלפי דולרים! יוקרה, בזבוז וחוסר יכולת לאפיין את הממון ואת אנשי עסקים. אבל מחלקת פיננסיים ועסקיים לבקש החזרים שכר, במינויים חינם כמו מתכון חסין בפני תקלות. אם נתבונן רקע (עם ההפניה של ספרד בתור ארכיטיפ של המשבר), מחלקת פיננסיים ועסקיים צריכים להסתכל קרן עין משלנו, לא הקש לתוך הזר. פייננשל טיימס (אשר אינו עיתון השמאל) שפורסם במרץ 1991 השנים של התרחבות הכלכלה הספרדית, שהיתה הצמיחה הגדולה של השקעות פיננסיות, ספקולטיבי ביותר, משכנתאות, במקום להגדיל את הבד תעשייתי ופרודוקטיביים. ועל אלה בוצה אבקות. אבל מחלקת פיננסיים ועסקיים ממשיך משוועים להרפיה של השוק העבודה. הם דמיון ולא חדשני. לא הציע שחוזים במשרה חלקית, לדוגמה, אשר מופחת האבטלה של גברים קשישים ונשים דנמרק והולנד. הוא לא יכול לחשוב כי לצלוח את המשבר הוא הדחף היצירתי של טכנולוגיות חדשות בארגון, השימוש באנרגיות שאינם מזהמים (עבור מה יש לפתח), קידום חינוך מסוים מהעובדים אינם עושים זאת. הם רוצים cheapen לבטל את המלצותיה, cheapen העבודה, להפחית או להקפיא משכורות, כבר די נמוכות במדינות רבות באירופה, יש חשש, אפילו יותר כך בחלקים אחרים של העולם ה-OECD פרסם מחקר ב- 2007 על האבולוציה של שכר בין 1995 ו-2005. בספרד, למשל, באותה התקופה לא רק לא משלמים עלייה לידי את כוח הקנייה של העובדים, אך הירידה אמיתי שכר ב- 4%. ויש גם סוגים אחרים של יזמים ופיננסים: מי לגרור את החוק כדי לשים אותו בלשון מעודנת. קרלוס Berzosa, פרופסור לכלכלה, רקטור האוניברסיטה Complutense דה מדריד, מגלה לנו כי אנו רואים אנשים, על-פי מעמד הביניים וחלק שהכנסתם גבוהה גבוהה בשכבה זו ביניים רחב, בנו בתים גדולים, לקנות בתים בחוף, בהרים, לשחק גולף, הולכים לצוד, קניית יאכטות, מכוניות יקרות ולחיות יוקרה. לא מסתירים החדש עושר, אך במקום זאת מי להתגאות בו. כדי להסביר לנו אז הם מזויפים אנשי עסקים, הנוגעים הבנייה ושחיתות, אשר נועד הם אודות Lynx לעסקים כי הם הצליחו לשגשג. אבל הם לא יזמים תוך התחפושת בתור שכזה, הם מתווכים, opportunists, munidores. גם יש כאלה הרבה, אנו חוששים. מסיק Berzosa, מצטט כלכלן אוסטרי שומפטר, מי הוא לא יזם כל אדם שיש לו חברה, אבל מי באמת פירטת על תהליכים של חדשנות שנמצאים בבסיס של התקדמות חומרית האמיתי של החברות. כמה מאלה יש בעולם הקפיטליסטית זה משבר? נראה כי ממשלות לפעול בהחלטיות, חוסן, עם סיכון מסוימים גם ללא ערכות חם, לשים את האמצעים על מנת לפתור את המשבר. או: חמדנות, ובתחושת פיננסיים ועסקים יעשה את זה נצח. חאווייר קאניו טמאיו סופר, עיתונאי

Info & Utils

Published in יום שלישי, אפריל 8th, 2014, at 3:11, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2014. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.