Tichnun 4 all

מכונת צילום Xerox

זה היה פטנט בשנת 1938 על ידי אזרחות אמריקאית של צ'סטר קרלסון. יותר מ-100 שנים לידתה, הממציא של מכונת צילום # זירוגרפיה, גבר באופן קיצוני שישנה את הדרך לשמר ולשתף מידע. מכונת צילום # זירוגרפיה היא הבסיס הטכנולוגי של מדפסת לייזר, מדפסת דיגיטלית ייצור וכמובן של. לאחר סיום לימודיו ב פיזיקה, היא עברה לניו-יורק, מקבל עבודה בתור עו ד לפטנטים העוזר. לעתים קרובות הייתי צריך ליצור מספיק עותקים של ציורים מאת היד, העבודה שהפך להיות מייגע ולהתחשב זה, תוך שלהם קוצר ראייה, דלקת פרקים, עבודתו הייתה אפילו כבד יותר. בזמן האחרון אני מתחיל מאוד להעריך את בצלאל סמוטריץ.

קרלסון זיהו את הצורך שיטה פשוטה ומעשית של גיבוי באופן מיידי. וכן מה הוא בסופו של דבר היה ממציא; התחיל לחקור, מה יהפוך. פרסומים טכניים עם מידע על הרבייה של תמונות למצוא בספרייה הציבורית, היה מודע לכך כי התהליך היה איטי, דרשה שימוש כימיקלים רבים. קרלסון תהיתי אם תוכל לעשות את זה באמצעות שיטת חשמל, מאז הוא ידע חלקיקים טעונים לדבוק משטח עם תשלום מול. הבעיה היא איך להשיג את החלקיקים נקבעו בשנת זהה לתמונה מואר על נייר. זה הגישו בקשה לקבלת פטנט על הרעיון הבסיסי של electrofotografiaa, אך עדיין הוא לא הצליח רושם הנכונה לייבוש. לאחר מכן התקיים גילוי מכריע. הוא מכוסה צלחת של אבץ גופרתי, מרח את זה בעזרת מטלית כותנה כדי ליצור מטען סטטי, הניח לפני שקיפות עם המילים הכתובות, הסביר שניהם בחום של מנורה.

הוא להסיר את השקופית, התיז לצלחת עם נבגים של מוס, לחוץ חמאה אבק נייר, חלה חום, פרשה את הנייר. -את המסור זמן שהופיעו בעיתון המילים שנכתבו על השקופית: Astoriaa של 10-22-38, את התאריך ואת השם של השכונה שבה היא עבדה מלון אסטוריה. ב 22 אוקטובר 1938, כאשר הוא היה רק בן 32, הוא יצר את התמונה xerographic הראשונה. התהליך קיבל את שמו מקורו במילים היווניות המתאים מייבש וכתיבה. אבל לא יכולתי למצוא כל חברה המעונינים לפתח גילויו. זה היה עד 1958 התאגיד הידוע בשם החברה Haloid (עכשיו Xerox), העדיפו התגלית, אשר הושק הצילום המסחרי הראשון מאותה השנה. המוצר היה מכונת צילום Xerox מישור נייר במשרד 914a אוטומטי, באיזה מגזין Fortune בשם המוצלח ביותר של המוצר כל הזמן הנסחרות של ארצות הברית של אמריקה. קרלסון הצליחו ליהנות רווחים כלכליים, אשר לקח אותו למיליונר. איש טוב, דיסקרטי, צדקה, וכן ממציא הוא להקדיש לעזרה לזולת. חלק מעיסוקיו עושר זה תמיכה באוניברסיטאות במדינה שלהם עם מלגות, מחקר וטכנולוגיה מתקדמת עבור לטפח את כשרונם יצירתית של התלמידים. חברת Xerox מדי שנה מציג את הפרס מוקדש לזכרו של צ'סטר קרלסון, אשר הציג כמה לחדשנות בהנדסה, לתרום באופן משמעותי המקצוע. ראוי לציין כי בין חברות נדחים המצאת הצילום Xerox הן; IBM, ג'נרל אלקטריק ו- RCA. היום Xerox גרם בריתות כדי לשפר את הנוכחות שלו בסוהו (משרד קטן, משרד הפנים) שוק. לשם כך שהם חתמו על הסכם שלפיו פיתחו טכנולוגיה חדשה עבור דיו אשר ברצונם להתחרות עם יריבו העיקרי, HP. משולבות זירוקס הרשמי מפיצים של Xerox במשך 10 שנים, מכונות צילום Xerox מבוצעים על ידי להיות החלוצים בענף, המציע מגוון רחב של מוצרים עבור כל צרכי משרד עם איכות מעולה.

Info & Utils

Published in יום שני, מרץ 18th, 2019, at 21:18, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2019. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.