Tichnun 4 all

מעבר משימתם של

שמעת פעם את הסיפור של הבונים החופשיים שני עובדים לצד באתר בנייה? הם עושים את אותה עבודה כמעט באותו מצב. ואז, יום אחד זר מתקרב, ניגש לאחד האנשים, ושואל: "מה אתה עושה?" "אני לא יודע, לא אכפת לי," מגיב האיש, הקול שלו שופע גירוי. כל מה שאני עושה הוא סטירה המוות הרע הזה פצצות מרגמה ב אלה לבנים של עלוב, לערום אותם בשורה עלוב. . זה מה שאני עושה. "התשואות מוזר לעבודה למחרת. הפעם מתקרב האיש השני, ושאל אותו את אותה שאלה.

"תגיד לי", אמר, "מה אתה עושה?" מחייך בתוך הזר, האדם מגיב עם גאווה, "למה, אני עוזר לבניית. הקתדרלה החדשה?". אני לא יודע מה איתך, אבל לי עשרים שנה בניהול פגשתי אנשים רבים כמו בנאי קודם. אותם אנשים לעשות מה שהם אמרו, זה לעשות, ללא ההקשר של גדול או מטרה. לאנשים. להתרכז מה שהם עושים, למה הם לא. אנשים שעובדים בבירור.

לא, ברור שלא תנצחי בעבודה. כדי להגדיר את המטרה עבור עבודתם, ליצור חזון כי ביסוד הפעילויות, וכי תוצאות השינויים בחיזיון. אתה חושב על זה. מה עוזרים לבנות במקום העבודה? למה הם משנה את העבודה שלהם? לפני שאת אומרת לא, תחשוב שוב יש לך תפקיד חשוב או אשר ישולמו לא לעשות זאת. כמובן, סביר כי תוכלו למצוא המטרות המתוארות תיאור התפקיד. אתה רואה, ההגדרה של מטרתו אינה אודות משימות לעשות. זאת הסיבה עבור הפעילויות. אז אם אתה בעבודה בתחום משאבי אנוש מומחה, מטרתו היא לא להעסיק אנשים. . זו משימה הסיבה מאחורי הפעילות יכול להיות כדי להגדיל את היתרון התחרותי של העסק שלך עם אנשים יוצאי דופן. אם אתה מעצב אתרים, התפקיד שלך הוא לא לבנות אתרי אינטרנט. . זו משימה מטרתו היא באלא לסיבה. כזה ניתן לבנות מותג הקורפורייט או להקל החיים עבור לקוחותיה. להסתכל מעבר הכותרת שלו. באחת העבודות שלי, המטרה שלי היתה לסייע לחברה לפתח תרבות של הצלחה; אחר אשר היה לעזור לבנות את האמון המותג של החברה ללקוחות חדשים ייתן לנו סיכוי. הכותרת של העבודה שלי אף פעם לא יגיד לך גם. אבל הנה סוד. העם זה לנצח עבודה, לא לחכות למישהו יותר, כמו את ראשו, כדי להגדיר את מטרת העבודה שלך. . לגלות מה הם מגדירים. ליצור חזון של עצמם. אנשים מנצחים בעבודה כדי להסביר את העבודה שהם עושים תומך ארגון החיזיון שלך, ערכים, מטרות ויעדים. הם אינם מרוצים כדי לבצע משימות כמו בנאי מלכתחילה. הם כמו השני. הם רוצים להבין ולתרום כל. הם רוצים לדעת. זה מה שהם עושים בעבודה. לזכות בעבודה? להגדיר את מטרת העבודה שלך. להגיע אל מעבר תפקידם. (ג) 2005 נאן ס ראסל. כל הזכויות שמורות. הקופה היא לקבל כל שבועיים ללא eColumn נאן נאן ראסל יש אחרונה יותר מעשרים שנה בה ניהול, ולאחרונה עם QVC כסגן נשיא. הוא כיהן בתפקידי פיתוח של משאבי אנוש, תקשורת, שיווק, ניהול קו. נאן יש תואר ראשון מאוניברסיטת סטנפורד ו- MA באוניברסיטת מישיגן. עובד כיום על ספרו הראשון, לזכות בעבודה: 10 שיעורים משותפים, נאן הוא סופר, בעל טור, לבעל עסק קטן, המדריך. לבקר נאן או ליצור קשר עם

Info & Utils

Published in יום שישי, נובמבר 18th, 2016, at 4:02, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2016. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.