Tichnun 4 all

עצות לשמור על העור

1. בריא מזון: לשמור העור רעננה ועליזה על ידי אכילת מזונות עשירים נוגדי חמצון. בחירת המזונות בהיר בצבע, כמו ברוקולי, גזר, אוכמניות עגבניות. כאשר לאכילה, תרגיל באופן קבוע אשר סביר הרבה יותר יש עור גדול. 2 טיפול כוויות שמש: כדי למנוע הסיכון של ברנס מן השמש תמיד להשתמש תחילה קרם הגנה שחוסם קרני UVA ו- UVB.

אם כוויות שמש מצערות להשיג, אמבטיה במים חמים עם חדר אמבטיה, כמו Aveeno לחות המוצר. בצע עם moisturizer. 3 ידיים מחוספס לסייע: להשתמש מרי קיי, הידיים סאטן. יש בסבך של moisturizer ומשאיר את הידיים תחושת אי פעם כל כך רך. לחלופין, החל קרם emollient תוספת לילה ולאחר מכן שקופיות בזוג כפפות כותנה, despertarás בידיים מרגיש הרבה חלקות יותר. 4 הסרת עור מחוספס: אם העור חש מחוספס (יש גרניט קטן) משתמשת גוף לשפשף לאחר שבוע ואתה תרגיש ההבדל. 5. להיפטר גרגרים שוב: אם אתה מקבל גרגרים חזרה כדי לנסות רחצת הגוף מבצע באקנה (כגון Clearasil) ולראות את האקנה נעלם.

6. לא יותר pillow סימני: כדי להימנע השכמה עם קמטים על הפנים באמצעות מקרה כרית סאטן. במקרה כרית סאטן הוא גם בסיבוב הגדול כדי לשמור על השיער שלך במקום. עור 7 מרגיש מגניב: אם יש לך בעיה שמירה על הבהירות של הפנים שלך במהלך הקיץ הפנים שלך מרגיש שמן 12:00, לשנות את ניקוי או moisturizer עבור הפקד של שמן. Dicks שילה הוא יועץ של התמונה ואת הבגדים המסייעת לנשים ללמוד כיצד להתלבש כדי להתאים את סוג הגוף שלך וחפש נפלאים. ניתן להגיע אליה ולקבל הדוח חינם "7 דברים לחברה שלהם לא מדבר אליך על יופי ואופנה".

Info & Utils

Published in יום שני, יוני 17th, 2019, at 16:12, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2019. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.