Tichnun 4 all

שים עין על המטרה, לא על מכשולים

אחד הדברים רבים שואלים הוא כמו הזזת. מן עשיר, נודע לתהילה, המפסיד זוכה. כולם אוהבים סיפור של השראה, כאשר סוג עניים וחסרי הופך גל טוב מיליונר, אשר לעולם לא שוכח את מקורותיה. . זה כל כך פופולרי זה הווריד של זהב, רומנים עם דירוג גבוה.

לא יפה לראות כי מישהו שיש לו דבר פתאום להרוויח הרבה כסף, כולם רוצים את זה? סיפור סינדרלה (או את Ashen) הוא תמיד נעימה, במיוחד אם אתה במקום. עם זאת, אחד הטעויות הגדולות של העם הוא להתמקד על המכשולים. . כן, אתה צריך להכיר אותם להתגבר עליהם, אבל נראה שזה מה שאתה רואה. כמה שנים כולם יודעים את הסוד, ואת חוק המשיכה. למרות שהוא כבד יותר גליל, סקירה הוא מהיר: לך להתמקד מהו מה אתה מושך אליך. אם אתה מתמקד המכשולים, המכשולים אתם מושכים.

למרות שזה נראה זול רול, זה נכון. בוא נראה עסק באינטרנט. אתה לא יודע כלום, אתה חייב ללמוד, אז לך מחפש כיצד להרוויח כסף באינטרנט. אתם לגלות שיש לך לעשות אתר, בלוג או כל דבר אחר זה אומר לך. את המחקר שלך. אבל חכה! עלינו גם ללמוד איך לבנות את הבלוג או האתר לגלות את זה אינו משתמש עורך בשביל זה. Changos. זה נהיה מכוער יותר. כי אתה צריך גם תוכן, אודיו, וידאו, דברים רבים אחרים. אתה רוצה יותר? באפשרותך גם לכלול אם המחשב שלך הוא ישן, אין לך חברים, כי החבר שלך (או החברה) מתעלם ממך. להוסיף כי המשבר, שחיתות, אתה הולך למות יום אחד. לא יודעת אם העבודה הסודי המפורסם עם היקום, אני משוכנע לחלוטין זה עובד עם המוח שלך. היחס שלך כלפי האתגרים שיש לך מולך עומד להחליט, לפעמים מההתחלה, אם את הולכת להיות מוצלח או לא. אנשים מצליחים כמה גאונים, נאה או מטה קסמים. הרוב המכריע הם אנשים רגילים, לעתים קרובות עם פחות מאשר מה שיש לך, והחלה כבר השיגו את מטרותיה. רבים מהם הם אומרים כי ההבדל היחיד הוא המראה של המטרה שלו מעולם לא הוסר. המכשולים תמיד יהיה שם, אבל הגישה שלך. זה יגרום להם. גדול או קטן. ראיתי אנשים עוברים את מגבלות גדול להגיע שיכור או להשיג כרטיסים הכדורגל הסופי. לכן כל כך קשה לעשות את אותו הדבר לסיים קריירה או לפתוח עסק? המכשולים באים והולכים. המטרה היא תמיד זה בטח מסתכלים. אם אתה רוצה חברים לנצח, ללמוד פסנתר, או להרוויח כסף. אחרת, יוצאים כשיש לך להתמודד עם זה.

Info & Utils

Published in יום חמישי, אוגוסט 21st, 2014, at 20:11, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2014. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.