Tichnun 4 all

שיעורי אנגלית פרטיים יעילים יותר שיעורים בקבוצה

. בבירור, וכולם יודעים את זה: שיעורי אנגלית פרטיים הם הרבה יותר יעיל מאשר בשיעורי קבוצה. שיעורים פרטיים לתלמידים ליהנות מהיתרונות הבאים הלמידה שלהם: היתרונות של אנגלית פרטי קורסים הסימן סטודנטים המנחה בכיתה לומד בקצב מוגדר על-ידי התלמיד בודדים. תלמידים בכיתות קבוצה מתלוננים לעיתים קרובות על מאבקם לשמור על הכיתה כי הקצב מטורף מדי, או, להיפך, מי משועממים שיש להיות מחויב להיות סבלני עם התלמיד aka איטי. מסוים מחלקה מתקדמת תמיד הימין פייס. הבחירה של ערכת הנושא כדי ללמוד סטודנט אולי מרגיש צורך בודדים שרוצים ללמוד נקודה ספציפית של השפה שבה בדרך כלל אינו מופיע ברשימת הנושאים. זה יכול להיות רעיון דקדוק, בהיגוי אנגלי או התרגול של המלומד בשבוע שעבר. ב.

קבוצה יכולה להיות מורכבת בקשות מסוימות, אך בדרך כלל סטודנטים נאלצים לציית תוכנית ההכשרה והלימוד מה המורה הקצתה ליום הזה. הקורס השפה הפרטית, לכן, מספק טיפול אישי אשר חסרה מחלקה בקבוצה. לתשומת לב מתמדת תשומת לבם של התלמידים בשיעורים פרטיים הוא גדול יותר שכן הם מתרכזים בשיעור 100% מהזמן, לא לבזבז דקה אחת. בכיתה קבוצה, זה נפוץ "להירגע" דיון שבו סטודנטים שקועים מאזור אחר של החדר של הכיתה. הגמישות של זמן ותאריך לבתי הספר לעתים קרובות בשפה האנגלית מציעים שיעורים פרטיים לאפשר לתלמידים להתחיל את הקורס בכל יום. קורסים קבוצתיים, פשוט לא פונקציה שזו-שצוין תחילת תאריך והשלמה של השפה, בשעות קבועות, וכן הלאה. השיעורים להקל את גמישות רבה יותר, מאז התלמיד להגדיר כמובן עם מורה אשר הינו תמיד זמין.

באופן כללי, כלומר להתחיל שרצוי כל היום ספר וכיתות מראש שאתה רוצה. ללמוד מרמקול יליד בתוך קבוצת קורסים התלמידים תמיד יש פשוט נסחפתי ושגיאות המגונות של ההגייה והמבטא של התלמידים האחרים! לעומת זה לא אפשרי ללמוד אנגלית תחת עינו הפקוחה של מורה מקורי של אחד לאחד. התלמיד מקשיב רק מבטא מושלם מקורי ושימוש דקדוק במסלול הנכון. היעילות האמיתית של כיתות האם הם יעיל הם קורסים פרטיים? ישנם קריטריונים רבים ופרמטרים עבור יחידת מידה לקביעת מדוייק מדעית, אבל, באופן כללי, קיימות כמה הערכות של מחקרים עצמאיים למקם אותו 4 פעמים יותר אפקטיבי. אחת מהטכניקות הוא סטודנט להשלים מבחן באנגלית כדי למדוד את רמת שלהם. לאחר שסיים תקופה מסוימת כמובן, הסטודנטים להשלים את המבחן שוב, השוואה בין התוצאות. לעיתים, עם זאת, התוצאות הן לא רק מדד, הם רגשיים. איך אתה יכול לשים את זה אתה מספר על רמת האושר מנוסים על ידי סטודנט שיכול עכשיו לתקשר עם מיליוני אנשים חדשים מי יירש ואת מי מהר מאוד למדתי אנגלית? . בות ' מארק למד בשפות אסתי ולנסיה. בית הספר מציע קורסים מועמצים לאנגלית ברצלונה, ולנסיה, וכולל תוכניות להרחיב למדריד.

Info & Utils

Published in יום חמישי, אוגוסט 6th, 2015, at 14:41, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2015. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.