Tichnun 4 all

המטרה של העסק!

הגדרת מטרות הוא הבסיס של העסק. כי ללא מטרות ברורה, כראוי המוצהרת עסקים עלולה לחדול מלהתקיים. . כן, לא רק עסקים. בחיי היומיום באותו האופן עליך להגדיר כראוי סדרי עדיפויות, להיות אובייקטיבי, ואחרי עסק לתכנן (עסקים) או פשוט לתכנן אירוע. באפשרותך להציב מטרה: "אני רוצה להיות עשיר", "המטרה שלי היא העסק שלי הביאה כל כך הרבה כסף, אז קניתי בעצמי והבית והמכונית… והוא כזה המטרה יכול להיות רבים. אבל זה לא מטרות ספציפיות, הם קשים ואתה לא יודע מה אתה רוצה.

היית לתלות על המטרה ברמת התת מודע: "אני רוצה הרבה, אבל לא יודע מה." האמון שלך התוצאה תהיה, פשיטת רגל של עסקים הגברים הודה על תוכניות או עבודה קבועה, עבודה, עבודה… כי חושב איך תבוא לפגישה אם אתה לא יודע את הדרך. המטרה שלך: "בוא לפגישה" זהה "שלי המטרה, המכונה בית" או "הרבה כסף". אתה לא תהיה מחוברת פגישה, כי אתה לא יודע אפילו לאן ללכת. התחל על-ידי הגדרת המטרות שלך. ולזכור כי המילה "רוצה" המילים חלשים "יהיה" או "בסדר", כי "אני רוצה" הוא הרצון שלך, חלום, חלום כל כך רחוק. המטרה שלך היא והבית והמכונית? לשים תארו לעצמכם 2 מטרות, כפי שהם השגה בנפרד.

וזה בדרך כלל כמו הרולד Dzhinen קצין בכיר של ITT תאגיד, "כאשר יש הרבה מטרות, לא המטרה. אותך ואת העסק שלך צריכה להיות מטרה ספציפית אחת, עם במילוי הצורך שלה מניח מטרה חדשה. . קח את זה עבור כלל. עכשיו למעשה על תכנון: "לקנות בחודש ינואר 2012 בן 2 קומות וילה על החוף של הים היוני באיטליה. הגדר את היעד. אתה יודע עכשיו אתה יודע מה אתה רוצה שבדיוק את הבית על הים השחור החוף באיטליה, אתה יכול גם לכתוב מטרה ברורה יותר תרבוע יהיה קל יותר ומהיר זה פועל. וגם בעסקים. יש להגדיר בדיוק מה שאתם רוצים. לדוגמה: המטרה של העסק: להפוך לאחד מחמישה סוכנויות הנדל ן הגדול במוסקבה עד שנת 2013. תכנית פיננסית (פין-מטרה): לודיג תחלופה של הסוכנות ב- 50%, הרווח הנקי ב- 18% מן השירותים הניתנים בשנה שלאחר מכן. המטרה של שיווק: עליך בכל שנת עלייה בשוק לשתף שירותים על דירות להשכרה ב- 5.5% מטרה אישית (בנוסף את העסק שלך): להפוך שנת 2013 הצ'יף הפועלים במשרד של סברבנק 2899 מס (מותנה) מוסקבה. תוכנית לבנות תוכניות, אני מציע שלך ללמוד את החומר על ניהול זמן, כדי ללמוד כיצד לתכנן, להגדיר סדרי עדיפויות, לבנות את המטרות העץ הנכון ולהעביר אליו!

Info & Utils

Published in יום ראשון, יוני 21st, 2020, at 16:33, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2020. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.