Tichnun 4 all

חלב, מיזלי וריבה: סטטיסטיקה של השוק הרוסי

חלב חלב – תוצר של הכרח הראשון של חשיבות אסטרטגית בסל הצריכה. צריכת חלב ברוסיה באופן מסורתי ברמה גבוהה (לדוגמה, בשנת 1990 הוא הסתכם ב 385 ק"ג / אדם) .. עם זאת, בתחילת שנות ה 90, נתון זה ירד באופן עקבי. בשנת 2008, סך ייצור החלב ברוסיה הסתכם ל -32.5 מיליון טון. מדובר בעלייה של 0.2% לעומת השנה הקודמת. ברשימת החברות הגדולות בראש של שני צמחים חלב אחזקות – "Wimm-Bill-Dann" ו "Unimilk".

השחקן הגדול ביותר בשוק הרוסי של מוצרי חלב – "Wimm-Bill-Dann". לחברה 27 מפעלי ייצור ב -22 אזורים של רוסיה ומדינות חבר העמים, משרדי מכירות ב -26 ערים במדינות רוסיה וחבר העמים. מפעל "הדגל", "Wimm-Bill-Dann" הוא "מפעל Lianozovsky חלב" – חברת מוצרי חלב הגדולה ביותר באירופה עם קיבולת של 1,500 טונות של עיבוד חלב ליום. השנייה במונחים של ייצור בבעלות JSC "מפעל Tsaritsyno חלב". יחדיו, "Wimm-Bill-Dann" שייך לא פחות מ% 30 של שוק חלב ברוסיה. "Unimilk" – צעיר הגדל במהירות החברה נוסדה בשנת 2002 כיום מחזיקים יחד יותר מתריסר החברות הטובות ביותר, כי כבר הם השחקנים המרכזיים בשוק המקומי. עלינו להבחין במיוחד "Petmol", אשר נכלל שלושת הראשונים במונחים של ייצור מוצרי חלב (חלב, לא רק) ברוסיה.

גם בדירוג החברות המובילות – יצרנים של מוצרי חלב כדי לכלול אותם חברי "Unimilk", כפי סנט פטרסבורג מפעל חלב "Piskarevskiy" ו – JSC "Samaralakto". שוק מוזלי דגנים הוא חלק בשוק רחב יותר של דגני בוקר והוא חל על מזונות בריאות. צורה זו כיוון האוכל היה חדש יחסית. על הסיכויים של קטע של מזון "בריא", אומר הביקוש הצרכני גדל. המגמה האחרונה בשוק ממתקים רוסית – גדל עניין ללקוחות את המוצרים, המאפשר טיפול רפואי, לפקח ולשמור על הטון של היצירה. עם זאת, מגזר זה עדיין צרה למדי, בעיקר לגבי תושבי החלק המרכזי של רוסיה ערים גדולות עם הכנסה גבוהה. יצרנים רוסיים מציעים לצרכנים יותר מוזלי עם טעמים שונים, עם חרצנים, אך הנפוץ ביותר קיבל עדיין קלאסי מוזלי. חלקו של המחוז הפדרלי המרכזי מהווה 48% מכלל הצריכה של דגני בוקר בארץ, או 6,405 טון. אספקת דגנים מיובא בשוק הרוסי בשנת 2008, חברות העוסקות מ -13 מדינות, בעיקר באירופה (99.9%), כמו גם נפח קטן המיובאים מיפן. הגידול המצטבר היה 26%. יותר מ 70% מכלל משלוחי להתרחש בברים בשלוש מדינות – גרמניה ואוקראינה (עד שנת 2008 חלקם של מדינות אלה היוו 35.8% ו 39.8%). בסך הכל, בשנת 2008 לאחר ביצועים כמו יבוא דגנים טבעי וחלקו בשוק הרוסי גדלו. עם זאת, כאשר בוחנים את השינויים בקצב גידול היבוא בשנת 2008 לעומת שנת 2007, ניתן לראות כי ברבעון 4 של נתון זה לוקח ערך שלילי. לפיכך, בשנת 2009, צפוי להפחית או לשמור על רמת יבוא הסחורות במונחים של כמות בגודל מלא. לעיסה מרמלדה מרמלדה הוא חדש יחסית השוק הרוסי של מוצר, צריכת שלה החלה להיווצר בתחילת שנות ה -90 .. הייצור הראשון ברוסיה אורגנה בשנת 1995, מפעל "Udarnitsa". בשנים שלאחר מכן השוק גדל בקצב מהיר, outstripping קצב גידול הצריכה של מוצרי קונדיטוריה בכלל. בשלבים הראשונים של פיתוח השוק הרוסי של המקור ריבה לעיסה הבלעדי של שביעות רצון עלה הביקוש היה מיובא. לאחר מכן, הפעיל הפיתוח של היצרנים המקומיים במגזר זה התחיל שנות ה -2000. נכון להיום, חלקם של הסחורות המיובאות ירד והוא ברמה של 30-40% מהצריכה הכוללת. מוצרים המיובאים דרך מותגים חזקים, נוכחות רב בשוק על נאמנותם של הצרכנים הרוסים עמדה מוצקה מסיבה זו, לצפות חדה או הפחתה משמעותית של נתח השוק שלה אינו הכרחי. לפרטים נוספים בשווקים אלה ניתן למצוא במחקר שוק של האקדמיה צרוף נסבות שוק תעשייתי: • "שוק חטיפי מיזלי ברוסיה" • "השוק ברוסיה לעיסה ריבה" • "השוק של מוצרי חלב רוסיה

Info & Utils

Published in יום שני, נובמבר 23rd, 2015, at 16:02, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2015. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.