Tichnun 4 all

מעיינות חמים בארגנטינה

מעיינות חמים בו הוא ידע משותף המים של המעיינות החמים יש כוח ריפוי רב והוא יעיל מאוד על כאבים מסוימים עלולים לסבול גם הגוף; זו הסיבה כי כבר במשך הרבה שנים הרפואיות לייחס כל המעיינות החמים. המרחצאות התרמיים בארגנטינה ביקר על-ידי תייר מכל העולם המגיעים להם להנות את איכויות טיפוסי של המעיינות החמים. המעיינות החמים הם ממוצא טבעי, אשר מכילים חומרים שונים ומים נמצא בטמפרטורה גבוהה מאחר שהם באים מעיין. בנוסף, הטמפרטורה של המעיינות החמים היא די באוויר גבוהה בא subsoil. הרפואיות לא אומר המים של המעיינות החמים לשמש לכל מיני מחלות ומחלות, למרות כן עבור רבים.

מי המרחצאות לגרות את ההגנות של הגוף, לצמיתות הדם, מחדש את חילוף החומרים, re-educating את מערכת thermoregulatory, להפוך דם זרימה כדי זרימה טובה יותר, יש revitalizers השפעות על תאים ורקמות. המים מעיינות חמים הוא סוג של כאבים, הרגעה של מערכת העצבים. טרמאס לטובת אנשים הסובלים מסוגים שונים של ראומטיזם (כרונית – ניוונית, חילוף החומרים, פארא-articulares), sequelae של טראומה, מחלות כרוניות במערכת הנשימה, העור מחלות, מתח, פסוריאזיס, בין היתר שיש להם. חשוב לציין כי למרות להוכיח אוהדת על הרבה דברים, המעיינות החמים הם גם מזיקים במקרים רבים אחרים. חלק הסתירות שיש מעיינות חמים הם עבור אותם אנשים עם מחלות דלקתיות בדרך conjunctive מחלות כרוניות, יתר לחץ דם, אי ספיקת לב, פקקת, פלביטיס, סוגים שונים של גידולים, סרטן, הריון ועוד.

המרחצאות התרמיים בארגנטינה בארגנטינה, שם הם מעיינות חמים רבים, בהן ניתן לבקר, לא רק ב פרובינציית בואנוס איירס, אך יש מעיינות חמים רבים במחוזות אחרים של המדינה. להלן חלק רבים המעיינות החמים שבהם אפשר לבקר בארגנטינה: טרמאס סלטה: טרמאס רוסריו דה לה פרונטרה. מעיינות חמים בקטאמארקה: המעיינות החמים Fiambalá, מעיינות חמים לה Aguadita. מעיינות חמים בג'וג'וי: termas De Reyes ומעיינות חמים אגואס קאליינטס. מעיינות חמים בטוקומן: טרמאס Ralo טאקו. מעיינות חמים בסנטיאגו דל אסטרו: טרמאס דה ריו פטריה. ספא בלה ריוחה: טרמאס דה סנטה Teresita. מעיינות חמים בסן חואן: המעיינות החמים Pismanta, מעיינות חמים לה לאחה. מעיינות חמים במנדוזה: טרמאס קאלאו, טרמאס Cacheuta, טרמאס אמבטיות לוס Molles, פואנטה דל אינקה. מעיינות חמים בסן לואיס: Belde ספא, מעיינות חמים סן Jerónimo. המעיינות החמים אנטרה ריוס: טרמאס נקודתיים, טרמאס Chajarí, טרמאס לגואלגוואיצ'ו, אמבטיות טרמאס מריה, מעיינות חמים בסן חוזה, גדול קונקורדיה, טרמאס הפדרציה, טרמאס ללה פאס, טרמאס מלון וילה אליסה. המעיינות החמים צ'אקו: טרמאס Presidencia רוקה סנס Peña. המעיינות החמים בבואנוס איירס: טרמאס Carhué, טרמאס דה סן קלמנטה de el Tuyú. המעיינות החמים קורדובה: מעיינות חמים של מאר צ'יקיטה. מעיינות חמים בלה פמפה: טרמאס Guatraché, טרמאס ברנרדו larroude בתור סגן יו ר Termas בניוקואן: Copahue חם המעיינות החמים של מעיינות, המעיינות החמים Domuo, Epulafquen. בהתאם מידת מינרליזציה הפו חם מעיינות לא רק ארגנטינה אבל על פי ברחבי העולם, יהיה מאפיינים מסוימים טיפולית של המים התרמיים. הוא גם כמו עבור רבים, מעיינות חמים יפים במיוחד בתור יעד לחופשה או סוף שבוע ארוך, סגולות המרפא שלו ואת קירבתו אל העיר בואנוס איירס. כל אתרי איפה ישנם מעיינות חמים, תמצאו מלונות טובים המלווים את ההצעה של רגיעה והנאה אשר, בנוסף, שואפת לשפר את איכות החיים של מי לבקר.

Info & Utils

Published in יום חמישי, מרץ 27th, 2014, at 10:36, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2014. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.