Tichnun 4 all

פרסום במקום המכירה, חברו הטוב ביותר של Aplus השדה שיווק

פרסום במקום מכירה, חברו הטוב ביותר APLUS שדה שיווק פעמים רבות אנחנו לא מבינים כמה חשוב כי הוא הפרסום במקום מכירה (POS), עם זאת, אחרי שראיתי את התוצאות ממחקרים אנו רואים כי לא לשלם תשומת לב לנקודה זו עלולים לגרום נזק המכירות שלנו, לדוגמה: סקר שנערך על-ידי מגלה הרגלי הצריכה של האגודה POPAI (מאי 2005) זה 70% של רכישת החלטות סופרמרקטים נלקחים על הקמתה, לא לפני. והם, בהתחשב בעובדה קפיצה זמן ניכר ייתכן שיעבור שכן הצרכן רואה את ההכרזה על הטלוויזיה עד שהוא הולך לחנות, בנקודת המכירה קידום אלטרנטיבה חשוב יותר מתמיד. לחץ כאן אוני' בן גוריון ומצא עוד . אחראי על המחקר ניתחו מספר גדול של קניית החלטות כדי לראות באיזו מידה מתוכנן מראש. לדוגמה, הצרכן אשר מחליטה לקנות בטון שם מותג שוקולד והופכת אותו, סקר POPAI בשם רכישה זו-פעולה מתוכננת באופן ספציפי מתוכנן רכישת המוצר למותג שלה. החלטות כאלה נלקחים לפני השינה המתקן ומהווים 30% מהסכום של החלטות רכישה. הפעולה של קניית שוקולד לבן ובחר המותג בהקמת המכונה החלטה כללית מתוזמנת והן סכום 8% של החלטות. רכישות תחליף להתייחס לאלה שבו הצרכן מחשבה של רכישת מותג מסוים אבל רק לקנות אחר; הם מייצגים רק 1% מהסכום. לבסוף, לא מתוכנן רוכשת, אלה שבהם הצרכן לא תכנן לקנות שוקולד, אבל לוקח מותג מסוים שוקולד, איפור 61%.

לכן, אם נוכל להוסיף חיילת, רכישות לא מתוכנן מתוכנן כללי, התוצאה מגיעה 70% של החלטות רכישה בהקמת. עם זאת, ברור הזדמנות להשפיע על ההחלטה של הלקוח דרך פרסום בנקודת המכירה. עדיין יש דרכים לשיפור תוצאות אלה בדרך של הודעות בתקשורת; לפי נתונים אחרים שסופקו על-ידי שיווק גלובאלי של האגודה של POPAI מגלה מציג דינמי (שילוט דיגיטלי) כדי להגדיל את המכירות על-ידי 83%, בעוד הסטטי לעשות זאת ב- 39%, אנו רואים כיצד זה יש כבר החלה על כלבו גדול ומרכזי, ובכך להגיע אלה ערי העתיד אשר ראינו רק סרטים עלילתיים. טוב יותר להבחין בנקודות המכירה של פעולות אחרות על-פי Aplus שדה שיווק להבין כי יש צורך לשקול כי: ¢ הפונקציה בנקודות המכירה היא להעביר את המסר משכנע שמדבר לאנשים העוסקים בסחר. שאינך אורז או סחר â ¢ א.

הפעולה של המפרסם שמוכרת את מוצריה בנקודת המכירה בו מיקמת את החומר POS. במובן זה, החומרים בהם נעשה שימוש על-ידי מסחר עבור מוצרי שילוט, איכויות אינו המכירה. מטרות בסיסיות של פעולה זו הן: â ¢ כדי ללכוד את תשומת הלב של הציבור אודות המוצר, וזה לא תמיד קל לקחת בחשבון את התנאים של חוק הרכישה: החיפזון, מוצרים רבים, כל אחד מהם מלווה האביזרים מסחרי, המום בתקופות של רוויה, וכו '. â ¢ לתת מידע לציבור כדי לתמוך בהשקת, כמו פרסום תזכורת או להכריז על מבצעי קידום מכירות סוג. ¢ הנפש נקודת המכירה, משלים עיצוב ואווירה של הסחר. ישנם ספקים רבים לשדר מסר של קופה. ישנם חומרים עיבודים עבד כבר מאוד כדי למקסם את האפקט, מתאים במיוחד חלקם החיצוני של נקודת מכירה ואחרים למלא את תפקידם בחלקו הפנימי של החנות. אנו מדגישים כמה מהם: â ¢ פוסטר. א ¢ â התצוגה, אשר מגיע להיות קרטל עם סוגר המאפשר עצמאותם. â ¢ a עצירה, לוח מבקשת כי הלקוח הפוטנציאלי מפסיק לראות laa המידע הכלול. ¢ â מסורתי או זוהר '. ¢ נושאיה או מפיץ של המוצר, המאפשרת את היקף המוצר או מידע על ידי הקונה. â ¢ אנימציה חומרים. ¢ בביתן או בביתן המידע. â ¢ סלולרי, באנרים ומשאבים אחרים אשר מושעים ולעבור עם האוויר. ¢ POS צליל או אורקולי, המאפשר להשתמש לבד אלה אפשרויות מדיה המציע, לדוגמה, הפגנות של שימוש במוצר. אנחנו חייבים לקדם פעולות אלה במשטחים גדולים עם היזמים מסחרי בנקודת המכירה. Aaplus הוא שדה שיווק! APlus היא סוכנות שדה שיווק ממוקד כדי לענות על הצרכים של התקשורת ואת התמונה המכירות של החברה שלך. נוצר על ידי צוות של צעירים למאוד, מבוסס על ההתאמה האישית של כל חברה, כל לקוח. המטרה שלנו היא לגרום לנו הסועדים של שדה שיווק ככלי תקשורת אשר אחראית על העברת ההודעות של סימני פנים אל פנים, דהיינו, דרך אנשים, לצרכנים בנקודת המכירה.

Info & Utils

Published in יום שני, יוני 17th, 2019, at 7:26, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2019. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.