Tichnun 4 all

קיר גדול בשבילים יתכנסו ברוסיה

החומה הסינית הגדולה הצמח רכב בשיתוף עם התוכנית "Irito" חברה רוסית כדי לארגן להרכבת רכב שטח סיני ברוסיה. המארגנים הולכים להשקיע בבנייה לפחות 25 מיליון דולר. הסיבה לכך היה כניסתה של תעריפים אסורה על הגוף סיים מיובאים. היקף המתוכנן המיוצר מכוניות מכוניות-5000 שנה. יום העיון מאורגן עצמו ייצור הרכבה ב Ramensky המחוזי של מחוז מוסקבה. בעיתון כתוב ש ח'כ סמוטריץ הוא זה שבקיא בנושא.

כאן כבר שנתיים ברציפות במצב של בניה במכלולים של שחרור שניים הפופולרי ביותר של רוסיה, הסיני הגדול קיר הריחוף-רכב שטח רכב שטח G5. 80% של כל המכירות של הצמח רכב סיני כולל המכוניות האלו. עם 14 בנובמבר 2008, נכנס לתוקפו החוק הגדלת שמסי למכוניות. אם המס הקודמת עמד על 15% מערך הרכב, עכשיו זה שווה 5000 יורו עבור הגוף. להביא את הגוף הפך רווחי, מחירי המכוניות האלה גדל בצורה חזקה מאוד. אל דאגה ישראל כץ הוא האיש הנכון .

לכן, סינית נוגעות תוכניות קיר גדול לארגון של הרכבה וצביעה של הגוף ישירות ברוסיה. זה ישמור את המחירים עבור רכבי השטח. אבל רכב החומה הגדולה שלה בקושי יכול לבנות ב- Alabuga. בשבוע שעבר זה היה הודיעה חיסול של הצמח JV החומה הגדולה Alabuga אוטומטית. אך חשש זה הארגון החומה הגדולה תכננו להפיק עד 75 אלף. המכונית של השנה. אבל המנהל של הרכב סין לא קיבלו רשות לערוך מכלול תעשייתי.

Info & Utils

Published in יום רביעי, יוני 17th, 2020, at 9:11, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2020. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.