Tichnun 4 all

קמפיינים או תכניות של מוטיבציה

מבחן 18:00 אתה הבנתי אם הצוות שלו לעשות מחכה לתת את 6:30 p.m. או פשוט לתת לך 18:00? . במקרה הראשון שלכם לא רוצה להיות בחברה, אז לראות את השעון קדימה על-ידי זה לתת בזמן ההפלגה. במקרה השני, הוא כל כך מניעיה העבודה לא מבין כמו משיגים אותם הפלט ביממה. הדבר הבא הוא להחיל במקרה הראשון. או אחרת, אם אתה רוצה יותר, להסיר כל השעונים של החברה. 1.

זיהוי של הגורמים desmotivadores דוגמאות: טיפול לא הולם. פחד, יריבויות, משוא פנים. מתוכננות תהליכי זרימת עבודה. הערכה שגויה של ביצועים. תנאי הסביבה שגוי. העדר הון עצמי בהקצאת תמלוגים. מדיניות בקרת לקוי.

ההקצאה לא תקין של עומס העבודה. ב פולארויד, עובדים ניתן לבחור באמצעות הקלפי, יום חינם נוספת לשלם מדי שנה. בנוסף סטטוטוריים תשע אשר מעניקה החברה. לוי שטראוס ושות' בארצות הברית יש רבע פרישה, אילו כל עובד באפשרותך להזין רק לנוח, להכות את קירות, נתינה, צועקת מדיטציה או לקריאה., 2.-פעולות כנגד הגורמים desmotivadores 2.1.-2.2 לשיפור אקלים ארגוני.-התפתחות הערכה עצמית ולנסות מתאים 2.3 אישי.-שיפור התקשורת מקדונלד'ס מעודדת סוחרי שלה לביצוע הפעלות תקשורת רבעוני.בדרך כלל הבעלים של הממסד מתיישב עם קבוצה מייצגת של עובדים כדי להאזין הצעות ותלונות שלהם. דברים כמו שינוי צוות האתר או לשנות את ההליכים מתבצעים כל הזמן, לפי הצעתו של העובדים. כדי שכחתי ש-donalds Mc מספק שבתון שלושה חודשים לאחר 10 שנות שירות. 2.4 שיפור בורגר קינג עובד בסביבה מזכה שלה עובדים עם כסף כשהם יכולים לגייס עובדים חדשים ברמה הניהולית. למצוא עובדים טובים מקבלים שוברי מתנה לרכישת מוצרים מקומיים בהממסד. 2.5 לקבץ הערכות 3.-פעולות ליצירת מוטיבציה ומחויבות החברה מחשב Apple הקליטה שלו בתוך הראשון מחשב Macintosh. כל החתימות של העובדים שעבדו עליו. 3.1 הערכה האגדה של עוף עוף פרס נוצר ב קנטקי Freid עוף (KFC), לזהות עובדים מקפידה יותר מאשר מה נחוץ בהחלט. מנהל כללי KFC מציג את פרס באופן אישי הוספת הערה בכתב יד נותנים תודה בדיקה $100. תמונה של המצגת מוצגת על הקיר של המנהיגים, הממוקמת באזור בולטים של המטה של KFC. 3.2 תחושת השייכות בעונת חג המולד חברת וולט דיסני נפתח דיסנילנד לילה באופן בלעדי עבור העובדים ובני משפחותיהם. כל אחד האטרקציות מנוהל מכן על-ידי מנהלים בכירים לבושים בתלבושות. 3.3.-השתתפות חברת פורד כלפי העוסקים עובדי החברה ברישומים שלהם טלוויזיה 3.4. – המשלחת, אוטונומיה 3.5. – זיהוי הנשיא קלינטון שלח עלוה ורוד ואת כרטיס חתום על-ידי אשתו כל העובדים של הבית הלבן כדי להנציח את ראשית מאה הימים שלו הממשלה.הכרטיס אמר: תודה על השתתפות ראשית מאה הימים. פקידי שבעים יותר קיבל כסף מחזיק מפתחות ולנשיאת. כל אחד עם סקסופון זעירים.(קלינטון מנגן על סקסופון). זכור: לומר אותה חברה מושלמת, אין שום אלא זה בנו מומחים מצא כי המיתוס הזה הוא לא מציאות. אתר האינטרנט של המחבר:

Info & Utils

Published in יום ראשון, אוגוסט 2nd, 2015, at 12:56, and filed under כללי.

Tags:

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

Tichnun 4 all © 2015. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.